What Does ثبت شرکتها Mean?

Wiki Article

سلام میخواستم بدونم اگه بخوام یه اسم زیبا و با معنی واسه یه شرکت عمرانی پیدا کنم چیکار باید بکنم؟

• تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ، شامل برگزاری دوره های مهارت و ...

پس از تکمیل مدارک ثبت شرکت، آنها در پاکتی مخصوص به اداره پست تحویل داده می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک و طی شدن صحیح روند امور، پیش‌نویس آگهی تاسیس شرکت صادر می‌شود. این برگه پس از امضای وکیل باید به اداره ثبت شرکت‌ها برده شود.

- وارد نمودن شماره ملی شخص در صورت ایرانی بودن و شماره گذرنامه در صورت خارجی بودن. سپس معلوم کردن نوع شرکت که آیا شعبه ی خارجی است یا نمایندگی یک شرکت خارجی.

حق تمبر یکی از انواع مالیات است که هنگام ثبت شرکت و نیز افزایش سرمایه شرکت پرداخت آن الزامی است. طبق ضوابط مالیاتی، بخشی از این مبلغ ثابت و بخشی دیگر متغیر و وابسته به آوردۀ شما است. شرکت‌های تجاری در ایران حداکثر تا دو ماه پس از دریافت آگهی تاسیس باید برای این کار اقدام کنند.

طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما.

در صورت حضور وکیل یا قیم قانونی اشخاص در فرایند ثبت شرکت، ارائۀ اصل و کپی وکالت‌نامه و قیم‌نامه الزامی است. آگهی روزنامه رسمی

صدور آگهی ثبت شرکت در روزنامه ی رسمی، آخرین مرحله ثبت شرکت محسوب می شود.

باید توجه داشت که هر گونه تغییر بنیادینی در شرکت باید آگهی شود. این تغییرات شامل تشکیل یا انحلال شرکت و یا جابه‌جایی سمت افراد در هیئت‌مدیره می‌شود. هر گونه تصمیم سهامداران یا شرکا برای کاهش سرمایه شرکت نیز باید به همین روال آگاهی‌رسانی شود. سامانه آنلاین ثبت آگهی در روزنامه رسمی

این بخش از هزینه‌های ثبت شرکت متغیر است اما تا پایان سال ۱۳۹۹ این تعرفه سی هزار تومان معین شده است. گفتنی است که این مبلغ تابع نوع موسسه شما نیست و برای انواع مجموعه‌ها یکسان است.

سلام here دنبال یه اسم برای شرکت مهندسی برق میگردم ممنون میشم راهنمایی کنید

همین موضوع سبب شده است که این مجموعه‌ها معمولاً با سرمایه‌های اندک و در میان اعضای خانواده یا دوستان تشکیل شوند. نام شرکت نیز باید دربردارندۀ اسامی تمام شرکا یا یکی از شرکا و عبارت‌هایی از قبیل «و برادران» و «و شرکا» باشد. حداقل تعداد شرکا در شرکت‌های تضامنی دو نفر است که یکی از آنها یا یک نفر خارج از مجموعه باید به عنوان مدیر معرفی شود. حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت تضامنی نیز محدودیتی ندارد. با وجود این، عرفاً دست‌کم مبلغ یک میلیون ریال برای این کار در نظر گرفته می‌شود. راهنمای جامع ثبت شرکت تضامنی

موسسه حقوقی آگاه ثبت با سال ها تجربه درخشان و موفق و با دارا بودن وکلای پایه یک، کارشناسان باتجربه، مشاورین فعال و نیروهای متخصص در زمینه های ثبت شرکت، ثبت تعاونی و دانش بنیان، تنظیم و ثبت صورتجلسات و تغییرات شرکت، ارزیابی و خرید و فروش شرکت، ثبت برند و علائم تجاری و… توانسته است خدمات شایسته ای به مشتریان خود ارائه دهد و کارنامه ای موفق از خود به جا بگذارد.

آدرس : خیابان آزادی – خیابان ملت – جنب تاکسیرانی – ساختمان سابق – شرکت شهرک های صنعتی – طبقه سوم

Report this wiki page